  • Data: 2010-07-19 19:26:18
    Temat: Re: Zakaz uzywania telefonu w pracy [OT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Jul 2010, Krzysztof wrote:

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Nawet w sytuacji, gdy pracownik nie wychodzi poza kwotę stałego abonamentu,
    > która to kwota bez względu na to, czy rozmowy (służbowe i prywatne) się
    > odbędą, może zostać wrzucona w KUP?

    O ile w przypadku VAT można znaleźć jakieś korzystne wyroki ETS (oparte
    o logikę: "zasada podatku VAT wymaga używania do DG, a nie nieużywania do
    innych celów"), o tyle regulacje co do podatku dochodowego są ekhm....
    "lokalne", a ustawa o podatku dochodowym nie wnika "czy świadczenie
    powoduje zmianę wydatków" itede, lecz (dobrowolne świadczenia) każe
    opodatkować i basta. Być może Twoje logika spotkałaby się nawet ze
    zrozumieniem kontrolera US :), ale podstawy ustawowej nie widać.

    pzdr, Gotfryd