  • Data: 2011-02-27 14:54:02
    Temat: Re: Zakaz konkurencji
    Od: Andriej <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.02.2011 12:37, to wrote:
    > Ale to jest przecież zupełnie jasne. Chcesz to wyliczać dokładnie, a
    > potem pisać aneksy za każdym razem, gdy firma zajmie się czymś nowym?

    Przykro mi, ale to brzmi jak punkt widzenia żaby - z jednej, niskiej
    perspektywy i bez uwzględnienia nieuniknionych skutków.

    Gdyby mi z takim tekstem wyjechał pracodawca - że chce mnie na absolutną
    wyłączność - musiałby zapłacić jakąś trzykrotność obecnej pensji. Bo
    średniorocznie drugą tracę, a do tego mogę mieć problemy z doktoratem
    czy (głównie prestiżową) pracą naukową.

    pzdr