  • Data: 2011-02-28 10:56:06
    Temat: Re: Zakaz konkurencji
    Od: Andriej <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z pisanych dokumentów wynika wręcz przeciwnie - że teges
    > i słusznie się boi. Zaprzeczysz? :>

    Albo nie zrozumiałem podtekstu albo nie przeczytałeś wszystkiego i się
    mylisz. Z tego powodu, że zakaz konkurencji obowiązuje do czasu
    zakończenia umowy o pracę, więc wystarczy z niej zrezygnować by dowolnie
    David z Goliatem konkurował.

    > IMVHO to zależy właśnie od umowy z Boeningiem.
    > Jak tam masz wymienione tylko samoloty silnikowe, to nie widzę
    > przeszkód. Jak wszelkie machiny latające, to zamieszanie
    > w sterowiec jak i balon meteo też będzą naruszać umowę.

    Dlatego cały czas pytam pod kontem cytowanego ogólnikowego "zakazu
    działalności konkurencyjnej".

    pzdr