  • Data: 2011-02-28 08:32:48
    Temat: Re: Zakaz konkurencji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Feb 2011, Olgierd wrote:

    > Albo coś kręcisz, albo się mylisz. Taki zakaz konkurencji nie ma nic
    > wspólnego z działalnością naukową.

    Akurat to byłbym *bardzo* ostrożny.
    Co Ty, polityków nie słuchasz, że nie wiesz iż jednym w powodów
    wyrzekań na "naukę" jest właśnie zbyt małe powiązanie z przemysłem
    (i ogólnie - wszelkich postaci zastosowań)?
    Właśnie - zbyt małe, dlatego wielu wydaje się że zerowe.
    Ale to nieprawda.
    Jeśli robisz coś dla uczelni która robi coś dla dużej firmy...

    pzdr, Gotfryd