  • Data: 2021-09-26 20:56:09
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.09.22 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Temat jest do dziś.
    > Jest nawet kanal na YT (audytobywatelski czy jakos tak) gdzie gość
    > zrobił z tego główny temat.
    >
    > Idzie pod rozne miejsca (cielownie, jednostki wojskowe etc) i filmuje.
    > I az sie w głowie nie misci ilu debili poajwia sie mowiac ze nie wolno
    > mu tego robić.
    >
    > Ale co jest najciekawsze - czesto wzywaja na miejsce policje która to
    > przyjezdza i m.in. legitymuje filmujacego.

    Oglądam ten kanał. Gość w większości przypadków jest zamaskowany
    kominiarką, czapką z daszkiem + okulary czarne, COVIDową maską, nawet po
    zniesieniu i przed nałożeniem obowiązku używania w terenie otwartym i
    wydaje mi się, że to powoduje interwencje ochrony i innych.
    Znam osoby, które mają podobne hobby i nikt nigdy nie wyszedł, o nic się
    nie pytał, gość przyszedł sfilmował, sfotografował i poszedł i nic nie
    było. Ten audytorobywatelski robi to w specyficzny sposób.