  • Data: 2021-09-24 19:41:50
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2021 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale sa geniusze którzy nadal tej jakze oczywistej wiedzy nie przyswoili

    Baa. Kiedyś jakoś geniusz wpadł na pomysł (zapewne będąc pod wplywem
    pojebanego ustawodawcy), żeby na geoportalu wszystko co podlega pod
    ustawę o inf. niejawnej zaznaczyć na czarno;) Potem można było już
    obejrzec w google street a po wpisaniu adresu znaleźć przetarg na
    dostawę strajtaśmy z nazwą superdupertajnejinstytucji. Czasem myślę, że
    stirlitz byłby dla nas cennym nabytkiem. W razie wpadki powiedziałby że
    przyniósł pomarańcze i kulsony by umorzyły:P

    --
    Shrek