  • Data: 2013-11-24 21:27:03
    Temat: Re: Zakaz bycia pijanym w sądzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:l6tnvk$une$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Maciek" <m...@e...info.costam.pl> napisał w wiadomości

    > A jak zrobi sie wypadek samochodowy po pijaku, to też jest się
    > ograniczonym umysłowo. W każdym bądź razie, jak można karać osoby
    > niepoczytalne...

    Przed wojną prowadzene pojazdu pod wpływem alkoholu stanowiło okoliczność
    łagodzącą. Czytałem, ze często kierowcy wypijali o wypadku flaszkę, by nie
    odpowiadać. Był podobnozwyczaj wożenia flaszki na wszelki wypadek. Właśni z
    tego powodu w przepisach karnych masz szereg zakazów prowadzenia pod
    wpływem czy spowodowania wypadku pod wpływem, bio gdyby nie to, to z
    ogólnych przepisów sparwca pijany bywa łagodniej traktowany.