  • Data: 2006-11-21 15:11:07
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!! CD..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ===Tomy=== wrote:

    > Przypisałeś sobie moją analogię wynikającą z treści autora wątku do swojej
    > osoby ? Nie spinaj się tak, albo naucz się czytać ze zrozumieniem.
    > Nie miało to dotyczyć Ciebie !

    A inicjator wątku gdzie napisał, że coś rozpowszechniał? Ach, prawda -
    ty masz mentalność czekisty, więc dla ciebie jest "winny póki nie
    udowodni niewinności"...

    > Osobiście wypraszam sobie tego typu oceny, to nie ja zainicjowałem wątek i
    > to nie ja teraz będę się tłumaczył z tej głupiej (jak dla mnie i dla wielu
    > grupowiczów) sytuacji.

    O czym ty bredzisz??

    > Nic, zakończę dyskusję w tym miejscu, bo dalsze ciągniecie obcego smrodu
    > nie ma sensu i mało mnie obchodzi jak skończy jego adresat. Nabroił to
    > niech się teraz tłumaczy.

    O ile nie zauważyłeś, to wątek obecnie nie dotyczy wyłącznie tego, co
    się stanie inicjatorowi wątku. Zrobił się nieco bardziej ogólny.

    A co do "nabrojenia" to - póki co - wiadomo tylko, że jedyne, co
    "nabroił" to miał komputer i zaszyfrowane partycje na dysku. Aha - i
    trochę czystych płytek.

    To obecnie jakieś przestępstwo?