eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!news2.euro.net!amsnews1
    1.chello.com!news.upc.ie.POSTED!not-for-mail
    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <hvjb99$8cj$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hvjdvr$79i$1@news.dialog.net.pl>
    <o...@p...opteris.pl>
    <50651$4c1d540b$5964beba$18565@news.upc.ie>
    <o...@p...opteris.pl>
    In-Reply-To: <o...@p...opteris.pl>
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Date: Sun, 20 Jun 2010 17:53:08 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    Message-ID: <d7c49$4c1e47e1$5964beba$18797@news.upc.ie>
    X-Complaints-To: a...@n...ie
    Organization: upclive.ie
    Lines: 18
    NNTP-Posting-Host: 89.100.190.186 (89.100.190.186)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jun 2010 18:54:57 +0200
    X-Trace: d7c494c1e47e1fcc11b1f18797
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643304
    [ ukryj nagłówki ]

    "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> wrote in
    message news:op.vekrz62ebp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    >Mam fakture zakupu, po nr laptopa, na stronie HP, ma jeszcze kilka mies
    >gwarancji. Jedyne czego mi brakuje to po prostu tego swistka zwanego "karta
    >gwaranyjna" :) I dlatego nie wiem, co dalej...

    masz gwarancje d2d wiec zglaszaj, spakuj i czekaj na kuriera, najgorsze co
    sie moze zdazyc to to ze odmowia naprawy (argumentujac to uszkodzeniem
    wyniklym z winy usera - jezeli faktycznie jest w tak zlym stanie to moga
    cie spuscic na drzewo mowiac ze nim rzucales ;) lub brakiem papierow)

    z doswiadczenia wiem ze serwisy lenovo i toshiba zazwyczaj nie wymagaja nic
    poza skanem faktury - jezeli gwarancja na stronie (liczona od daty produkcji)
    juz uplynela a laptop nadal jest na gwarancji - liczac od daty sprzedazy
    (powyzsze oczywiscie tylko jezeli nie byl zarejestrowany i nie ma w systemie
    prawidlowych dat, bo wtedy nie chcieli nic)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1