  • Data: 2007-07-05 17:17:01
    Temat: Re: Zagubienie przesyłki przez kuriera
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 12:39:29 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Mój GRUB nie milczy. Może musisz przestawić coś w menu.lst?
    No co Ty Tristan, może to taka nowatorska parabola jakiegoś beesdziarza po
    przejściach ze zmuszeniem gruba do współpracy? ;)

    PS. ja onegdaj bliski byłem wymiany w swoim słowniku 'ciągnie/wlecze się
    jak flaki zolejem' na 'jak yast ze zmianą hostame'. Przeszło jak próbować
    używać distro z tym wynalazkiem na bardziej skomplikowane tzn. 'prostrze'

    --
    pozdro
    poreba