  • Data: 2002-09-16 15:56:16
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie pisałem bo wiele szczeg. trzeba tlumaczyc - ale postaram sie zwięźle.
    >
    > 1. reklamacje w ramach rekojmi musi sprzedawca przyjac
    > (...)

    W całej dyskusji wyłoniło się - moim zdaniem - ciekawe zagadnienie. Jest to
    problem taki:
    1. Jeśli sprzedawca opowiada odpowiada za wady tkwiące w rzeczy w chwili jej
    wydania (jeśli ujawni się później to w przypadku sprzedaży profesjinalista-
    konsument się do domniemywa)
    2. a Andrzejowi serwis gwarancyjny wymienił rzecz
    3. to czy można obarczyć sprzedawcę wadą, która ujawniła się wrzeczy
    wymienionej przez gwaranta.

    Jestem ciekaw Waszych opinni ze względu na konsekwencje dla trzech stron:
    kupujacego, sprzedawcy i gwaranta.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl