    Date: Thu, 17 Oct 2013 13:41:33 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zablokowany rower

    W dniu 17.10.2013 13:33, Wileński pisze:
    > Witam wszystkich,
    >
    > Mam dość dziwną sytuację i nie mam pojęcia co począć. Otóż ponad 8 miesięcy temu
    przypiąłem swój stary rower do bloku do wystającej poręczy, jednak po około dwóch
    tygodniach ktoś przypiął tam swój rower, w taki sposób, że przypiął go do tej samej
    poręczy przez środek ramy mojego roweru, no i teraz nie mogę sam wydostać swojego.
    Rower stoi w takim stanie już ósmy miesiąc... Nikt z sąsiadów nie wie, do kogo należy
    ten rower - ja też pojęcia nie mam.

    > Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy mam prawo wydostać swój rower za wszelką cenę?
    Przyznam, że chciałem już obciąć tamto zapięcie, wyjąć swój rower i założyć nowe wraz
    z moim numerem telefonu, ale niestety mam wątpliwości, czy ta osoba zareaguje jak
    normalny człowiek (rower wygląda na dość drogi) - a nie chciałbym robić sobie
    problemów z prawem z powodu jakiegoś rupiecia (mojego). Dodatkowo jest to zapięcie
    typu "U" do którego przecięcia potrzebna jest szlifierka kątowa, a to już wiadomo...
    dość inwazyjna metoda. No i samo zapięcie według informacji z internetu kosztuje 180
    zł.

    1. zbyt niewiarygodne żeby było prawdziwe. Przyznaj że to zadanie domowe
    z zajęć czy coś w tym stylu ...

    2. jeżeli drogi rower jest przypięty ponad pół roku, to warto by było
    zainteresować tym policję. Policja powiąże to z doniesieniem że gdzieś
    tam od 8 miesięcy dziwnie śmierdzi na klatce, wyważą drzwi i wyniosą
    zmumifikowanego cyklistę który poślizgnął się na mydle, tak że nie mógł
    się ruszyć, nikt nie słyszał jego wołania bo akurat leciał mecz ...

    p. m.