  • Data: 2013-10-17 13:33:04
    Temat: Zablokowany rower
    Od: Wileński <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Mam dość dziwną sytuację i nie mam pojęcia co począć. Otóż ponad 8 miesięcy temu
    przypiąłem swój stary rower do bloku do wystającej poręczy, jednak po około dwóch
    tygodniach ktoś przypiął tam swój rower, w taki sposób, że przypiął go do tej samej
    poręczy przez środek ramy mojego roweru, no i teraz nie mogę sam wydostać swojego.
    Rower stoi w takim stanie już ósmy miesiąc... Nikt z sąsiadów nie wie, do kogo należy
    ten rower - ja też pojęcia nie mam.

    Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy mam prawo wydostać swój rower za wszelką cenę?
    Przyznam, że chciałem już obciąć tamto zapięcie, wyjąć swój rower i założyć nowe wraz
    z moim numerem telefonu, ale niestety mam wątpliwości, czy ta osoba zareaguje jak
    normalny człowiek (rower wygląda na dość drogi) - a nie chciałbym robić sobie
    problemów z prawem z powodu jakiegoś rupiecia (mojego). Dodatkowo jest to zapięcie
    typu "U" do którego przecięcia potrzebna jest szlifierka kątowa, a to już wiadomo...
    dość inwazyjna metoda. No i samo zapięcie według informacji z internetu kosztuje 180
    zł.

    Pozdrawiam
    Mariusz