  • Data: 2013-10-17 14:05:35
    Temat: Re: Zablokowany rower
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2013 13:41:33 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > 1. zbyt niewiarygodne żeby było prawdziwe. Przyznaj że to zadanie domowe
    > z zajęć czy coś w tym stylu ...

    Sytuacja jest komiczna, ale prawdziwa - co ciekawe, ja ten rower tam widziałem już od
    początku, ale o niemożności wypięcia własnego zorientowałem się dopiero w zeszłym
    tygodniu :)

    > 2. jeżeli drogi rower jest przypięty ponad pół roku, to warto by było
    > zainteresować tym policję. Policja powiąże to z doniesieniem że gdzieś
    > tam od 8 miesięcy dziwnie śmierdzi na klatce, wyważą drzwi i wyniosą
    > zmumifikowanego cyklistę który poślizgnął się na mydle, tak że nie mógł
    > się ruszyć, nikt nie słyszał jego wołania bo akurat leciał mecz ...
    > p. m.

    Myślałem, aby zadzwonić na policję - choć faktycznie, nie myślałem o tym w taki
    sposób. Choć mieszkam w bardzo małym, wręcz kameralnym bloku gdzie wszyscy się znają
    i raczej wątpliwe, aby ktoś umarł i nikt o tym nie wiedział. Niemniej zadzwonię,
    zobaczymy jak rozwinie się sytuacja