  • Data: 2013-10-17 14:51:24
    Temat: Re: Zablokowany rower
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 października 2013 14:08:17 UTC+2 użytkownik f...@g...com
    napisał:
    > To znaczy, że jeśli ktoś zablokuje mi samochód, to też nie mam prawa nic >zrobić?
    jeśli jego samochód jest zaparkowany zgodnie z przepisami...?
    Dokłądnie tak. Masz jeszcze obowiązek pilnowac tehgo samochodu i np gdybys zobaczył
    że grad pada musisz ten samochód odpowiednio przykryć
    > Ja mam pilnować czyichś rowerów?
    Czemu czyichś? Ten rower jest spięty z Twoim więc w świetle prawa musisz go pilnować
    bo jest Twoją współwłasnością. Jednak jako współwłaściciel nie możesz nic z nim robić
    bez wiedzy drugiego współwłaściciela.
    TAK STANOWI PRAWO

    >ie wydaje mi się, abym miał taki obowiązek, będąc zwykłym mieszkańcem. Mi
    >ystarczyło, że mój rower jest tam przypięty i raz na kilka tygodni widziałem, >e
    nikt go nie ukradł.
    Byłes mało przewidujący i styąd Twoje terazniejsze i potencjalne problemy.
    Przypinając rowewr mogłeś przewidzieć że ktoś inny przypnie tam Swój rower i zgodnie
    z prawem zostaniesz zobowiązany do pilnowania tegoo drugiego roweru równiez.