  • Data: 2008-10-06 23:38:43
    Temat: Re: Zablokowane konto na allegro
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 00:51
    (autor d852
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gce4o2$j94$1@news.onet.pl>):

    > - Co znaczy "wyższą od obowiązującej" ?
    > To ja decyduję ile wynosi opłata ! ( oprócz oczywistych wyjątków ).

    No i masz 100zł dla wszystkich, 150 dla Tristana.

    > - Co znaczy "odmawia świadczenia, do którego jest obowiązany" ?
    > Przecież do niczego nie jestem obowiązany. Oferuję bo mam taki kaprys.

    Tak, i skoro oferujesz, to nie możesz nie oferować dla Tristana. Można
    ograniczyć grupę jakoś, byle sensownie i nie podług ,,żydom precz''. Np.
    tylko dla przedsiębiorców, jak gotfrydowe Macro. Powiedzmy, że węziej to
    jakimś klubem (np. tylko dla łysych). Ale skoro oferujesz dla łysych, to
    nie możesz powiedzieć, że choć łysy, to Tristan precz.

    --
    Tristan