  • Data: 2006-05-09 17:24:15
    Temat: Re: Zablokowane konto mailowego [nie za krotkie]
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek rzecze co nastepuje.:
    > Podkresle, ze o ile dobrze pamietam to te "wyludzenia" hasel tyczyly sie
    > co najwyzej hasla do bloga czy konta mailowego. Nie trzymam archiwum
    > poczty odebranej przez tyle lat i teraz nie wiem ;).

    a jednak tego maila znalazlem:

    mial logo dostawcy
    i taka tresc:
    UWAGA UŻYTKOWNICY!

    xxxdostawcaxxxx pragnie poinformować o istnieniu możliwości zakupu
    komercyjnego konta e-mail w atrakcyjnych cenach. Abonament roczny już od
    15PLN*, abonament wieczysty - od 150PLN*

    Zapraszamy do odwiedzania naszych stron:

    http://www.PRAWDZIWY-ADRES-DOSTAWCY.pl

    Z poważaniem,

    Andrzej Breutman
    Internetowe Biuro Obsługi XXXXXXXX