  • Data: 2006-05-10 19:36:05
    Temat: Re: Zablokowane konto mailowego [nie za krotkie]
    Od: "Piotrek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski rzecze co nastepuje.:
    > Dlaczego w cudzysłowie?

    bo jak mozna wyludzac haslo od kogos znajomego, kto jest o tym 5 minut
    pozniej poinformowany?

    > Pytaj tych co Cię straszyli prawem czy zamierzają to zgłosić organom
    > ścigania.

    Ja sie pytam jak to jest w praktyce? ZTCW dostawca ma obowiazek archwizowac
    maile przez dwa lata. Sprawa miala miejsce 3,5 roku temu i miala charakter
    jednorazowy. Po tym czasie zapomnialem juz dawno o tym koncie i nigdy nie
    mialem zadnych nieprzyjemnosci z tym zwiazanych.

    Poza tym przeprowadzilem sie. Nie pamietam dokladnie juz kto mi to wyslal
    (bylo to podczas imprezy u mnie w domu). Nawet jezeli uda sie po tym czasie
    ustalic, z ktorego komputera w sieci lokalnej zostalo to wyslane, to
    przeciez nie jest to rownoznaczne z tym, ze wiem kto to zrobil.

    Operator nie doznal zadnych strat, nikt nie zostal pokrzywdzony, nawet jesli
    maile byly swego czasu przekierowane na moj e-mail to nie zauwazylem tego bo
    nic nie przychodzilo z tamtego konta, wiec nie czerpalem zadnych korzysci.
    Czy zatem jest jakis powod by rozpoczynac sprawe?

    --
    --== Piotrek anty!dol ==--
    **## gg: 74 16 74 ##**