  • Data: 2002-12-08 12:47:18
    Temat: Re: Zabezpieczenie
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra wrote:
    > Art. 890.
    >
    > § 1. Zajęcie wierzytelności z rachunku bankowego, w tym rachunku
    > bankowego obejmującego wkład oszczędnościowy dłużnika, jest dokonane
    > z chwilą doręczenia bankowi zawiadomienia o zakazie wypłat z tego
    > rachunku i obejmuje również kwoty, które nie były na rachunku
    > bankowym, w tym rachunku bankowym obejmujący wkład oszczędnościowy w
    > chwili jego zajęcia, a zostały wpłacone na ten rachunek po dokonaniu
    > zajęcia.

    Dzięki Ci bardzo.Muszę się nauczyć czytać-:)) Niby napisane po
    polsku.Jednak język polski łatwy nie jest.Ty widzę trudną sztukę
    czytania opanowałaś na perfect,co widać w każdym Twoim poście na tej
    grupie.
    Pozostało mi tylko czekać na następną informację od komornika.
    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów