  • Data: 2020-11-15 17:16:06
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Póki co o paleniu kościołów nie słyszałem.

    Skuteczna obrona zapobiegła. Gdzieś tak do 28 października był
    realizowany plan obalenia Kaczora: dewastacja kościołów, wdzieranie się
    do biur pisiorów etc. Były to działania rozwojowe. Szybko się okazało że
    Julki są niesprawne bojowo i wystarczy parunastu gości żeby nie
    przechodzili. Policja wówczas faktycznie początkowo pomogła.
    Obrona Jasnej Góry była symptomatyczna, tam tysiące szły i grozili
    obrońcom bijatyką a ci nie pękali.
    Przełomem był ten atak na kościół w Poznaniu, którego A. Filip nie może
    obejrzeć, z nożami i trzonkami od siekier.
    Potem Julki miały się zając wygłupianiem a akcje miały robić
    zorganizowane grupy przestępcze (Antifa) które poruszając się autobusami
    miały kasować grupki obrońców na prowincji. Po jednej takiej akcji
    okazało się, że to może nie pyknąć. Czy tam po dwóch.

    Były też dewastacyjne zorganizowane działania: furgonetki
    podjeżdżające pod kościoły i dewastujące.

    Potem powołanie Rady Konwulsacyjnej wygasiło słabnące zadymy.

    Kaczor wezwał do obrony kościołów jak było już pozamiatane.

    Czy Lempart wierzyła, że w ten sposób Kaczora obali, czy cynicznie
    wysłała Julki na rzeź żeby pokazywać ich masakre w TVN i Onecie i w
    Niemczech? Trudno powiedzieć. Raz wydaje mi się że tak a raz że siak.
    Dodatkowo mamy bun Policji i jest jak jest.