  • Data: 2020-11-15 12:43:06
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2020 o 03:33, J.F. pisze:

    > IMO to wrecz obowiazkowo, ale kasta moze miec inne zdanie. A jak sie
    > okaze, ze odlamek 200m polecial ... to chyba bedzie dobry przyklad
    > nieumyslnosci. Ale - nieumyslne przestepstwa to tylko niektore sa
    > karalne. Musisz dobry zarzut postawic.

    Jeśli masz granat obronny, to lecący 200 metrów odłamek jest normalnym
    następstwem i o żadnej nieumyślności tu mowy być nie może.

    > A chyba chcialbys "usilowanie z zamiarem ewentualnym".

    Jakie usiłowanie? Usiłowanie, to by było, jakby nie rzucił, albo za słbo
    rzucił i do stawu wpadło.

    > Nie powinno tlenu zabraknac ?

    Nie wiem. W tym wypadku byli potrzebni strażacy. Może jakby się chałupa
    spaliła, to by tego tlenu zabrakło. Nikt nie sprawdzał.

    > Czy tak wiele ... czy raczej chciano kibolom ulubiona rozrywke zabrac
    > ? :-P A i tak jest uzywana.
    > No i dodac przekornosc Polakow "i niech nam Gronkiewicz powie, ze nie
    > wolno uzywac rac"
    > https://youtu.be/hF6cl44AKTs?t=78

    Jak zapłacą za kilka remontów, to zrozumieją.

    --
    Robert Tomasik