  • Data: 2003-08-26 14:07:37
    Temat: Re: Za wypowiedzeniem czy za porozumieniem stron?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 26 Aug 2003 15:25:50 +0200, Maria Ossowska
    <m...@a...pl> zakodował:

    >Przy rozwiązaniu za wypowiedzeniem przysługują Tobie dni na poszukiwanie
    >pracy. Przysługuje zasiłek dla bezrobotnych. Jest okres wypowiedzenia.

    Zasiłek przysługuje niezależnie od trybu - ale przy porozumieniu jest
    standardowo na 3 miesiące i dopiero po odczekaniu 3 miesięcy.
    Co do zwolnienia na poszukiwanie pracy, to zależy kto wypowiada - gdy
    pracownik nie należy się zwolnienie.

    Natomiast gdy pracodawca jest duży, to przy rozwiązaniu umowy przez
    niego z przyczyn ekonomicznych należy się jeszcze odprawa.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775