    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Date: Thu, 10 Feb 2011 11:37:01 -0600

    On 2/10/2011 11:18 AM, mvoicem wrote:

    > Jeżeli rzeczywiście nie pracuje, to trudno, czy go się wsadzi czy prawo
    > jazdy zabierze - z pustego i Salomon nie naleje.

    widzisz, ale w przypadku USA, skad przepis pochodzi, nawet do sklepu
    musisz pojechac samochodem, bo jest za daleko.
    Samochodu ci nie zabiorą, z tego samego powodu dla ktorego w Polsce nie
    zabiorą ci spodni.
    Pieniadze na benzyne i jedzenie dostaniesz z socjału, bo to są (ze
    wzgledu na koszmarne odległosci) podstawowe rzeczy potrzebne do przezycia).
    I tak mógłby sie bimabac latami.
    Dlatego brak prawa jazdy jest dosyc upierdliwa i kazdy zrobi wszystko,
    zeby go szybko odzyskac.

    > Ale jeżeli pracuje na czarno - to przecież ma jakiś majątek, samochód,
    > telewizor, mieszkanie, cokolwiek, co można mu zabrać i zlicytować.

    Nie. Samochod jest na żonę, a mieszkanie z wyposazeniem na matke.
    I co mu chcesz zabrac?

    Tobie tez by ci sie nie udało nic mi zabrać, mimo, że sporo "mam" ...
    udostepnionego do uzytku. Ale nic nie jest moje.