eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZa 2000zł rocznie można legalnie kraść i odtwarzać publicznie muzykę. › Re: Za 2000zł rocznie można legalnie kraść i odtwarzać publicznie muzykę.
  • Data: 2009-07-19 09:35:36
    Temat: Re: Za 2000zł rocznie można legalnie kraść i odtwarzać publicznie muzykę.
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Przecież większość ludzi słucha mp3 i fizjologicznie nie jest w stanie
    > odróżnić.
    W domu z komputerowych głośniczków, na słuchawkach w autobusie, czy w
    aucie - faktycznie ciężko. Ale gdy na imprezie dobrze nagłośnionej to
    leci z odpowiednią mocą - wychodzi tragicznie. Gdy jest głośno - jest
    dobrze, ale wszystkie ciche dźwięki/tony (które ze wględu na swoją
    cichość w stosunku do reszty w normalnym odtwarzaniu gdzieś tam giną i
    nie są wyraźnie słyszalne) są przy takiej głośności odtwarzania na tyle
    głośno, że paskudnie słychać zniekształcenia (a wręcz ciężko skojarzyć
    że to co słychać to miał być ten dźwięk...).
    Mówię tu o stratnych mp3 w trybie join-stereo 128kbit, nie o np flac czy
    dobrze zrobionym mp3-vbr, i melomanem nie jestem...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173