    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Date: Sun, 16 Apr 2023 22:25:56 +0200
    <u1hhff$18i$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <643c54f0$0$19618$65785112@news.neostrada.pl>

    > Tu jest pełen element losowości.

    PD ma rację. Fakt jego zatrudnienia się już odbył i w przeszłosci nie
    jest już losowy. Losowa może być na ten temat nasza wiedza, ale też nie
    jest losowa, bo jednak KGHM się wypowiedział. Od twojej inteligencji
    zależy jedynie czy potafisz na podstawie tej wypowiedzi zwiększyć swoje
    szanse na odgadnięcie właściwego wyniku.

    To jak - o twoją wiarygodność.

    > Może tam pracuje, a może nikt z nas
    > nawet nie twierdzi, że wie.

    Ty twierdzisz że nie wiesz. Ja twierdzę że z bardzo dużym
    prawdopodobieństwem wiem. Ktoś z nas jest głupszy. To jak sprawdzamy?

    > Jak grasz w trzy kubki, to tez się zakładasz
    > o coś, co już nastąpiło, bo żeton, czy piłeczka są już pod określonym
    > kubkiem.

    Wręcz przeciwnie - nie tylko nie zakładam ale wiem, że nie jest już pod
    konkretnym. Dlatego nie gram.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!