  • Data: 2009-04-30 12:40:53
    Temat: Re: ZUS - niby zalegla a oplacona skladka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > No tak, absurdalność postępowania gospodarczego granic nie ma, wiem.
    > (Ale sądy chyba dają w takim przypadku możliwość prowadzenia dalszego
    > postępowania dowodowego?)

    W tym przypadku zapewne tak. Ale czytałem o wielu przypadkach, kiedy
    to zarzuty zgłoszone przez pozwanego były tak bardzo "od rzeczy", że
    powód nie mógł ich przewidzieć przy redagowaniu pozwu, a tym samym nie
    mógł już potem przedstawić kontrdowodów, ponieważ sąd się nie zgodził...

    Smutne. Czasem wydaje mi się, że sądy zapominają o fragmencie "chyba
    że wykaże, że ich powołanie w pozwie nie było możliwe albo że potrzeba
    powołania wynikła później"

    --
    Liwiusz