  • Data: 2009-05-06 09:11:46
    Temat: Re: ZUS - niby zalegla a oplacona skladka
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 May 2009 10:11:49 +0200, spp napisał(a):

    > Nie musiałem czekać na nowelizację przepisów do 31.03.09. Po prostu od
    > września istniała możliwość zawieszenia działalności, nie pojawiła się
    > 31.03 jak uparcie sugerujesz.

    No to stoisz ponad prawem jednym słowem.
    I nie mąć już więcej, bo jeszcze Ci ktoś uwierzy.
    http://www.mg.gov.pl/Przedsiebiorcy/Poradnik+przedsi
    ebiorcy/Zawieszenie+dzialalnosci+gospodarczej/

    Czytaj:
    Zawieszenie oraz wznowienie wykonywania działalności gospodarczej.

    1. Zawieszenie wykonywania działalności gospodarczej oraz wznowienie
    wykonywania działalności gospodarczej, z chwilą wejścia w życie nowelizacji
    ustawy SDG (tj. od 20 września br.) odbywać się będzie w organach
    ewidencyjnych na podstawie przepisów ustawy z 19 listopada 1999 r. - Prawo
    działalności gospodarczej Przepisy ustawy SDG, określające tryb zgłaszania
    zawieszenia i wpisu do ewidencji, zaczną obowiązywać dopiero z dniem 31
    marca 2009 r.

    Jeszcze masz jakieś wątpliwości?
    Od kiedy więc zaczęło obowiązywać "zawieszanie"?
    Posypiesz głowę popiołem czy nadal będziesz bronił swojej, utopijnej
    skądinąd tezy?