    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZE - słup energetyczny, które go nie chce
    Date: Wed, 08 Jun 2005 23:45:01 +0200

    witek napisał(a):

    > czy to ty wspomniałeś o 1 mln jako rozsądnej cenie za słup?

    Wpomnialem ze tylko ma prawo zazyczyc sobie wlasciciel (cena oczywiscie
    jest absolutnie zaporowa).

    Wtedy ten co koniecznie chce prad przeciagnac moze sobie za ta kase
    tunel pod nim przekopac, albo zrobic obejscie jego dzialki chociazby
    nawet 100km kabli mial klasc.

    Rozmowa o absurdalnosci badz nie cen jest bezcelowa.
    Ja na przyklad uwazam ze cena Maybacha jest absurdalna i wzieta z
    Ksiezyca, co wcale nie upowaznia mnie do żądania od producenta obnizenia
    tej ceny.

    A za bledy trzeba placic - to ze ZE nie ma ktoredy puscic pradu przez
    gminne tereny, to jest wina gminy!
    To gmina robiac plany zagospodarowania itp powinna brac pod uwage ze od
    czasu do czasu trzeba cos zrobic.
    Na przyklad poprowadzic chodnik miedzy dzialkami, albo postawic slupy,
    czy zrobic inny wodociag bez rycia komus w jego wlasnosci.

    Bo potem powstaja takie koszmarki, ze sa dzialki po jednej stronie
    kilometrowej ulicy bez zadnej przerwy miedzy nimi. I zeby sie dostac do
    drugiego rzedu dzialek trzeba przejechac ulice do konca, tam gdzies
    zakrecic i wracac caly kawal. Samochodem jeszcze sie da przezyc, ale
    niektorzy chodza piechota.

    A wystarczylo by wytyczajac dzialki zostawic "miedze" pomiedzy
    niektorymi nalezaca do gminy.

    No ale taki kraj, gdzie rzadzacy najpierw robia, a pozniej mysla.