  • Data: 2005-06-08 22:28:09
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, które go nie chce
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Wed, 08 Jun 2005 17:06:28 -0500]:

    > cały dowcip polega na tym, że na szczęście nie musi,
    > bo jakby musiał to do tej pory byśmy przy świecach
    > kolacje jedli.

    No ja tam dalej dosc czesto jadam, ale nie o tym chcialam...

    Mowisz, jakby ZE jakas akcje charytatywna prowadzil, jego
    celem bylo pomaganie biednym ludziom w dostepie do energii
    i mozliwosci ogladania TV ;)

    A fakt jest taki, ze oni tego slupa stawiaja w jednym, scisle
    okreslonym celu: ZEBY ZAROBIC PIENIADZE.

    I ja nadal za cholere nie rozumiem, czemu mieliby zarabiac
    je moim kosztem? Bo slup na srodku mojej dzialki to jest jak
    najbardziej namacalny koszt. W zlotowkach.

    Skoro ktos chce zarobic, i w celu zarobienia potrzebuje
    czegos ode mnie, to logiczne wydaje mi sie, ze powinien
    cos w zamian tez zaoferowac. Prawda?

    Kira