  • Data: 2003-08-27 11:55:14
    Temat: Re: ZAKUP MOTOROWERU
    Od: "Tom" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem nie masz racji. Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA
    > INFRASTRUKTURY z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania
    > pojazdów w celu rejestracji pojazdu musisz przedstawić "dowód własności
    > pojazdu" (§2.1.1).
    Dzięki za rozporządzenie.
    Czyli sprawa wygląda tak:
    w dowodzie rejestracyjnym jest drugi własciciel
    jeżeli czwarty właściciel chce zarejestrować pojazd ma do wyboru:
    1. Podpisać umowę sprzedaży z drugim,
    2. Podpisać umowę sprzedaży z trzecim i zmusić drugiego oraz trzeciego by
    podpisali i dostarczyli mu brakującą umowę.
    Jak już wcześniej pisałem US nie ma chyba nic do gadania - PCC nie dotyczy
    czynności prawnych poniżej 1000zł

    burenezo