  • Data: 2008-04-07 18:48:37
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ftdh5u$oq0$2@news.onet.pl...
    > Praktycznie adres MAC mozna nawet w windowsie zmienic... np. jak sie nie
    > ma ochoty dzwonic do BOKu ISPa, zeby zglosic nowa karte sieciowa, bo np.
    > akurat jest sobota godz 1am ;)

    Zgadza się! I to bardzo łatwo (o ile sterownik na to pozwala). Nawet
    niektóre
    biosy mają możliwość klonowania maka karty która znajduje się na płycie
    głównej.
    Jednak żaden z tych przypadków nie odzwierciedla mojego. U mnie klient
    jest za APC w WISP. Oznacza to ze ma swoją podsieć z płasną pulą adresową.
    Może sobie dowolny podłączać komputer czy pralke, bo nie ma to wpływu
    na resztę sieci jak i na jego wykupiony pakiet.

    > a lodówki tez podpinacie? :):)

    :)

    Szolek