  • Data: 2008-04-07 18:40:45
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:7nrpc5-b28.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Przejąłbym się, jakbyś był choć ociupinkę kompetentny.

    :)

    > Owszem. Czyżby pojawiły się dwa takie same na dwóch różnych stacjach
    > bazowych? A jeśli tak - to dlaczego nie napisałeś tego od początku? (cóż,
    > to oczywiste - sam tego nie wiedziałeś, dopiero teraz jakiś technik ci
    > wytłumaczył...)
    > [ciach]

    Pudło.
    Nie pisałem, bo nie ma to większego związku ze sprawą, a to dlatego
    że doskonale potrafię przy pomocy narzędzi którymi dysponuję, odróżnić
    włamanie od teleportacji klienta.
    Liczyłem, teraz widzę że naiwnie, że osoby które będą pomagały mi na grupie
    wezmą mnie za speca od moich spraw, podobnia jak ja biorę ich za speców
    od prawa.

    > Biorąc pod uwagę twoją głupotę nie takie debilizmy mogły się pojawić -
    > choćby np. ograniczenie użytkownika do podpinania tylko jednego
    > konkretnego urządzenia z jednym konkretnym MAC.

    :) Jesteś jedną z tych osób które się dziwią czemu silnik wysokoprezny
    nie chce dzialac na etylinie: "Wkońcu jedno i drugie to paliwo!"
    Hehehe...

    > Sam miałem pecha być podłączonym do takiej sieci swego czasu...
    > Rozwiązanie było proste - własny router ze sklonowanym MAC (swoją szosą to
    > też może być rozwiązanie twojej zagadki - ktoś sprzedał komuś swój stary
    > router i zapomniał zresetować MAC).

    Znów pudło.
    Tak jak wspominałem prędzej, nie samym makiem sieć żyje.
    Doceniam Twe starania w pojęciu tych zawiłych informatycznych cudów,
    lecz sugeruję zająć się czymś bardzej prostym i łatwiej przyswajalnym.
    Może poezja Szymborskiej?

    Szolek