  • Data: 2008-04-07 15:37:41
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MuciosMacios pisze:

    > Jesteś największym informatycznym debilem jakiego spotkałem.
    > Próbujesz błysnąć wiedzą/inteligencją, lecz pozostawiasz po sobie
    > tylko zniesmaczenie.

    Przejąłbym się, jakbyś był choć ociupinkę kompetentny.

    > Adres mac identyfikuje urzadzenie w sieci. Teoretycznie nie powinno być
    > dwóch takich samych adresów.

    Owszem. Czyżby pojawiły się dwa takie same na dwóch różnych stacjach
    bazowych? A jeśli tak - to dlaczego nie napisałeś tego od początku?
    (cóż, to oczywiste - sam tego nie wiedziałeś, dopiero teraz jakiś
    technik ci wytłumaczył...)

    [ciach]

    > Zmiana komputera nie ma się nijak do działania sieci (czyt odbioru netu).
    > Bo nie komputer jest identyfikowany w sieci tylko WAP(APC w trybie WISP).

    Biorąc pod uwagę twoją głupotę nie takie debilizmy mogły się pojawić -
    choćby np. ograniczenie użytkownika do podpinania tylko jednego
    konkretnego urządzenia z jednym konkretnym MAC.

    Sam miałem pecha być podłączonym do takiej sieci swego czasu...
    Rozwiązanie było proste - własny router ze sklonowanym MAC (swoją szosą
    to też może być rozwiązanie twojej zagadki - ktoś sprzedał komuś swój
    stary router i zapomniał zresetować MAC).