  • Date: Sat, 05 Apr 2008 16:31:03 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z3odziej internetu
    <ft4p96$psi$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ft4qgb$tbm$2@news.onet.pl>
    <ft4s0j$78e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <ft5jb9$dvi$1@news2.task.gda.pl> <c...@n...lechistan.com>
    <ft67fp$sho$1@news2.task.gda.pl> <0...@n...lechistan.com>
    <ft7dju$2eb$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <ft7n5b$7t4$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <ft80d0$873$1@news2.task.gda.pl>

    Szolek pisze:

    > A kto pyta o system? Ja nie mam problemu systemowego?

    "System", drogie zero, niekoniecznie musi oznaczać oprogramowanie pod
    tytułem "system operacyjny". Jak masz problemy, to zapraszam tu:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=system

    Zwróć uwagę na znaczenie numer 1.

    > O co Ci chłopie chodzi? Ja wiem ze jestem okradany i pytam
    > z jakich jeszcze paragrafow moge zlodziejowi dosolic!

    Póki nie wykażesz, że faktycznie jesteś okradany - to z żadnych.

    > Cos Ty se ubzdurał z tym systemem? A moze Ty znasz tego
    > goscia i ratujesz mu dupe zamydlasz mi oczy pierdolami?

    A może ty jesteś pedofilem? Albo cierpisz na kompleks Edypa? (jak
    rzucasz takimi pytaniami, to ja sobie też nie będę żałował, a co!)

    > Przeczytaj prosze moj pierwszy post w tej sprawie dwa razy
    > i dopiero jak go zrozumiesz zadawaj pytania.

    Brak dostatecznej ilości danych. A ty widać jesteś zbyt tępy, żeby
    opisać całą tę swoją żałosną "sieć".

    [ciach]

    > BŁĄD! Klucz nie jest zapisany w komputerze!
    > I tu zagadka dla wszechwiedzacego Endrju:
    > Gdzie jest zapisany klucz?

    Pewnie sam nie wiesz, skoro zagadki zadajesz...