  • Data: 2008-04-05 15:03:10
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:r3fkc5-gpa.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > "System", drogie zero, niekoniecznie musi oznaczać oprogramowanie pod
    > tytułem "system operacyjny". Jak masz problemy, to zapraszam tu:
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=system
    > Zwróć uwagę na znaczenie numer 1.

    ? skąd wniosek ze myslę o oprogramowaniu?
    Zwidy?

    > Póki nie wykażesz, że faktycznie jesteś okradany - to z żadnych.

    Wykazałem...

    > A może ty jesteś pedofilem? Albo cierpisz na kompleks Edypa? (jak rzucasz
    > takimi pytaniami, to ja sobie też nie będę żałował, a co!)

    brak słów...

    > Brak dostatecznej ilości danych. A ty widać jesteś zbyt tępy, żeby opisać
    > całą tę swoją żałosną "sieć".
    > [ciach]

    Taa... Moze jeszcze podać Ci adresy i klucze byś mógł się włamać...

    > Pewnie sam nie wiesz, skoro zagadki zadajesz...

    :)
    Czyli nadal nie wiesz, a ważniaka zgrywasz.
    Za dużo smerfów?

    Dla mnie to EOT
    Twoje wypowiedzi powodują we mnie skłonności samobójcze.
    Ide po relanium i na spacer.

    P.S.
    Skąd się biorą tacy ludzie?
    Może ktoś im płaci za takie debilne wypowiedzi?
    Przypomina mi to obrońców PISu na wszelkich forach...