  • Data: 2008-04-05 09:01:25
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek pisze:

    > Aleś Ty głupi... Tłumaczę Ci ośle jeden, że NIE MA MOŻLIWOŚCI
    > PODŁĄCZENIA SIĘ W INNYM PUNKCIE SIECI BEZ ŁAMANIA
    > ZABEZPIECZEŃ Jesteś sprawny inaczej?

    Przy czym ciągle stanowczo odmawiasz opisania technicznych detali
    rozwiązań stosowanych w twojej "super bezpiecznej" (tylko podglądanej
    przez mającego w nosie prawo administratora) sieci.

    A bez tego nie da się ocenić, czy faktycznie ktoś przełamał
    zabezpieczenia, czy też ma kilku znajomych, którzy mu jakieś kody podali.

    Nawet nie raczyłeś napisać, po czym poznałeś, że to jedna i ta sama
    osoba. Domyślam się, że możesz mieć na myśli MAC, ale to dowodzi
    najwyżej jednego urządzenia sieciowego, które może być wykorzystywane na
    zmianę przez wiele osób. Chociaż gdyby to był MAC, to wystarczyłoby na
    punktach dostępowych dopuszczać tylko urządzenia o znanych MAC...

    Dotrze wreszcie do ciebie, matole głupi, że przy takim podejściu
    najwyżej uda ci się wkurzyć wymiar sprawiedliwości?