  • Data: 2008-04-05 08:35:08
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:0enic5-l98.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Jesteś może przypadkiem sparaliżowany?
    > Bo dla przeciętnego człowieka 20km to godzinka rowerem. No, może półtorej,
    > jak kondycja słaba ;)
    > Żaden przepis mu nie zabrania np. latać od panienki do panienki ;)
    > Klienci twojej sieci są ograniczeni tylko do jednego nadajnika?
    > Prymitywne...
    > No to odpowiadaj na pytania, a nie rób za tajemniczy i wszechwiedzący
    > półdupek w lufciku.
    > Ale też nie ma zakazu ;->
    > To ty tak twierdzisz.
    > Najpierw należałoby zweryfikować podstawy twojego twierdzenia, bo przy
> [...]

    Aleś Ty głupi... Tłumaczę Ci ośle jeden, że NIE MA MOŻLIWOŚCI
    PODŁĄCZENIA SIĘ W INNYM PUNKCIE SIECI BEZ ŁAMANIA
    ZABEZPIECZEŃ
    Jesteś sprawny inaczej?

    Może jest to prymitywne, ale tak jest. Jeśli masz swoją sieć na innych
    zasadach to sobie ją miej. U mnie są takie i proszę je uszanować.
    Jak ktoś chce mieć w domu sraczkowate ściany, to też robisz mu
    wywody że jest prymitywny?

    Szolek
    P.S.
    To było pytanie retoryczne. Proszę Nie odpowiadaj już na moje posty.
    Twa pomoc jest bezowocna.