  • Data: 2010-11-29 22:46:13
    Temat: Re: Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-29 23:08, adam pisze:

    > 2. Oddac pieniadze do banku, czy moze podac im moje dane i czekac az
    > zglosi sie wlasciciel?

    Tak chyba najprościej.
    Bank raczej nie będzie mógł ani Tobie podać danych klienta, ani jemu
    Twoich danych

    > 3. Czy dobrze zrobilem zabierajac pieniadze z bankomatu?
    [...]
    > mysle ze moze trzeba bylo
    > przypilnowac i czekac, moze bankomat polknalby je z powrotem i anulowal
    > transakcje. Nie wiem czy w ogole bankomat moze zrobic cos takiego.

    Po kilkudziesięciu sekundach bankomat wciągnie pieniądze do środka,
    odnotuje to w logach i właściciel w drodze reklamacji będzie mógł je
    odzyskać (a może nawet automatycznie mu je wtedy oddadzą?).

    To tak na przyszłość - że najwyżej należy bankomatu przypilnować chwilę
    żeby nikt inny pieniędzy nie zabrał. On je wciągnie i będzie spokój.