  • Data: 2008-07-01 12:56:25
    Temat: Re: Wysokośc alimentów
    Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za Wasze odpowiedzi. Chciałbym jednak dokonac małego
    sprostowania. Doskonale wiem czyje to dzieci i to, ze nie powinno im
    niczego zabraknąc. Rozstanie z nimi na prawdę wiele mnie kosztuje - i
    nie mam tu na myśli środków płatniczych. Jednak ustalenie alimentów to
    sprawa o trochę innym zabarwieniu. Są to moję zobowiązania wobec
    dzieci, na których spożytkowanie nie mam kompletnie żadnego wpływu.
    Wolałbym ograniczyc świadczenia pieniężna na poczet jakiś zobowiązań
    finansowych np. przedszkole, opiekunka, zakup ubrań czy podręczników
    ale wiem, że to nie jest taka łatwa sprawa.

    Dodatkowo wiem, że gdyby moja sytuacja materialna uległa pogorszeniu
    nie mogę liczyc na to, że żona wspaniałomyślnie to zrozumie.

    Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem. Są to dosyc delikatne tematy i
    sprawy wyglądają zupełnie inaczej w zależności po której stronie się
    jest.

    Pozdr
    greeggor