  • Data: 2008-07-01 13:59:17
    Temat: Re: Wysokośc alimentów
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d8a1927-e75a-435a-b61b-b5f652455246@56g2000hsm
    .googlegroups.com...
    > Witam wszystkich forumowiczów,
    > Za 2 miesiące będę miał sprawę o separację, na której będzie również
    > ustalana wysokośc alimentów. Dwójka dzieci w wieku 4 lat i 1 roku
    > pozostają przy żonie. Moje dochody to ok. 5500 netto. Zona zarabia
    > 1300 netto i wniosła wstępnie o 2000 zł alimentów miesięcznie. Czy
    > ktoś mógłby mi podpowiedziec czy ta kwota jest uzasadniona? Czy mam
    > podstawy aby ubiegac sie o niższe alimenty? Dodam, ze wyprowadzilem
    > sie do zakupionej kawalerki, za ktora musze splacac rate kredytu w
    > wys. 800 PLN miesiecznie. Za kazda odpowiedz z gory dziekuje.

    Separacja?
    Macie rozdzielność majątkową? pewnie nie?
    Czy nie jest tak, że wszystko i tak trafia do majątku wspólnego?
    5500+1300/2=3400-1300=2100
    Tyle mniej więcej twoich zarobków należy do żony.
    Pół kawalerki również.
    Może ktoś mnie sprostuje?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i