  • Data: 2006-05-16 10:56:03
    Temat: Re: Wyrolowal mnie cwaniak na OC - pomocy :(
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:1147776266.807383.128900@v46g2000cwv.googlegrou
    ps.com...
    Ale co? Nie da sie w ogóle z nimi zagadac, ze ta szkoda to G, a nie
    szkoda i zeby sie nie wydurniali ze zwyzkami? Niech juz se dadza
    te 100% ale bez zwyzki. Za co - za wgieta lekko tablice
    rejestracyjna? Nie dajmy sie zwariowac. Czy ci ubezpieczyciele sa
    tacy nieugieci? Nie ma wsród nich MYSLACYCH NORMALNIE ludzi?

    Da sie - bylo tak rozmawiac. Nie masz obowiazku dawac mu swojego OC. Nie ma obowiazku
    wzywania policji. Masz obowiazek naprawic
    szkody które poczyniles. 50 za nowa tablice rejstracyjnat to troche malo ale 100 w
    zupelnosci razem z robocizna wystarczy. No
    150 bo w urzedzie trzeba swoje odstac.

    Facet krzyczal o policji bo wiedzial ze ten mandat który byc moze bys dostal (albo i
    nie bo tern prywatny a nie storzyles
    zagrozenia dla ruchy - po prostu cos popsules) jest duzo wiecej wart niz faktyczne
    szkody i to ma ciebie zniechecic do jej
    wzywanie. Mogles zaproponowac ze placisz za szkody i w tym celu podjedzieci od razu
    do jakiegos warsztatu blacharskiego, kóry
    oszacuje ile to bedzie kosztowalo. Jak nie mielo co kosztowac to nic by nie
    oszacowal. Potem telefon do urzedu ile kosztuje
    wyrobienie wtórnika tablicy + jakies zadoscuczynienie za nerwy i czas.

    Teraz jak dales OC to wlasciwie "po ptokach". Mozesz (ale pewnie ci sie to nie uda)
    dopilnowac by cwaniaczek nie naciagnal
    twojego ubepieczyciela ale w sumie tak dotraznie to nie masz w tym zdanego interesu.