  • Data: 2006-05-16 14:18:19
    Temat: Re: Wyrolowal mnie cwaniak na OC - pomocy :(
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:1147774816.360820.168920@i40g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    po pierwsze nic nie musisz
    po zarejestrowaniu samochodu skladasz wymowienie w pzu, z tego co mowisz
    to twoj pierwszy samochod wiec idziesz i ubezpieczasz go tam gdzie chcesz,
    bo tak czy siak nie masz znizek

    jesli jest tak jak mowisz, to goscia najprawdopodobniej pogonia z
    ubezpieczalni bo praktycznie nie ma szkody, w razie czego pzu wezwie
    ciebie pisemnie lub osobiscie do siebie w celu wyjasnienia oklicznosci
    szkody, wtedy mozesz wziac ze soba zdjecia, tak aby sie upewnic czy gosc
    nie dorobil sobie czegos