  • Data: 2008-12-29 08:40:36
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Gru, 19:29, BK <b...@g...com> wrote:

    > Rozstrzasanie od strony technicznej literowek itp. nie ma sensu bo
    > zupelnie nie o to chodzi. Nie chodzi o weryfikacje literka w literke
    > zapisu danych posiadacza rachunku tylko o to, zeby kasa trafila tam
    > gdzie trzeba.

    Nie wiem, czy juz rozumiesz, ze w czasach przelewow bedacych zapisami
    informatycznymi, musisz jednoznacznie, precyzyjnie i doklanie wpisac
    dane do przelewu, tak aby byly one tozsame z danymi w systemie Banku
    gdzie jest prowadzony rachunek. Kazda literowka dla tego systemu
    oznacza, ze te dane sa rozne.
    Sytuacja jest podobna, jak wtedy gdy mamy 4-cyforwy pin do karty
    bankomatowej. Nie da sie wyplacic pieniedzy, jesli poda sie dokladnie
    te prawidlowe cyfry, ale w niewlasciwej kolejnosci... I "kasa nie
    trafi tam gdzie trzeba"...

    VoyteG