    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy podczas L-4
    Date: Wed, 16 Oct 2002 00:08:15 +0200

    > Dokładnie to 24 wrześnie. Ale dostępne tylko w papierowym wydaniu,
    > chyba, że masz zapłacony dostęp do internetowego,
    Nie mam. Ale poszukam bo mnie to interesuje

    > Wie, bo posyłane jest zwolnienie własnie do ZUSu. ZUS nie chce płacić za
    > udawane choroby i dlatego kontroluje.
    Przesłanie trwa, wykonanie kontroli pewnie też. To może być dłużej niż samo
    zwolnienie(?).
    Ale jak ZUS to kontroluje? Ma oddziały szybkiego reagowania?
    Wg mnie ZUS może spowodować konieczność stawienia się na kontroli LEKARSKIEJ w
    celu potwierdzenia diagnozy zawartej na zwolnieniu, a nie kontrolę lotnej
    brygady w domu. A o tym musi chorego powiadomić. I tu życzę mu powodzenia. Nie
    jestem wszakże pewny swojej racji w tej kwestii.

    > Mozna i co?
    No i już. Leżę jak szpadel, nie otwieram, nie dostarczam zwolnień, nie
    informuję. Będę za to zabity, czy tylko zlicytowany i wybatożony?

    No właśnie. O to mi chodziło głównie.

    Pozdrawiam
    JarekT