    From: janist <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyplata z OC sprawcy
    Date: Sat, 01 Dec 2007 16:52:36 +0100

    William pisze:

    > No to jeszcze inaczej, gdybyś sam rozwalił swoje auto to też wynająłbyś
    > zastępcze ? Czy pojechałbyś do pracy autobusem.

    A jesli powiem, ze wynajme?
    To nie ma znaczenia. Jesli auto jest rozbite to ja ponosze szkode, jesli
    sam je rozbilem to ja ponosze konsekwencje tej szkody. Jesli to zrobil
    kto inny to on.
    TU mowia, ze zwracaja koszty wynajmu jesli w przypadku prowadzenia
    dzialalnosci.
    Jesli nie ma dzialalnosci to ponosza koszty wynajmu po procesie.
    Widzialem orzeczenia SN w tej sprawie, ale nie pros mnei o cytowanie bo
    nie mam tego na dysku. Sam sobie poszukaj.

    pozdrawiam,
    janist