  • Data: 2007-12-02 15:29:04
    Temat: Re: Wyplata z OC sprawcy
    Od: janist <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > czyli dla poszkodowanego szkoda jest tez koniecznosc wypozyczenia auta ?
    > (gdyby nie wypadek nie byloby takiej koniecznosci bo w koncu po to mam auto)

    Tak sie zastanawiam. Skad sie bierze, ze ludzie sadza, ze szkoda to
    tylko wartosc naprawy. Ze utrata wartosci auta to nie jest szkoda. Ze
    niemoznosc uzuytkowania swojej wlasnosci to nie jest szkoda. Ze czas,
    ktory trzeba poswiacic na zalatwienia formalnosci to nie jest strata (o
    to chyba nie mozna sie ubiegac?).

    No powiedcie skad? Komuna?

    pozdrawiam,
    janist