  • Data: 2007-12-02 21:50:26
    Temat: Re: Wyplata z OC sprawcy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W mojej ocenie też :).
    >
    > A swoją drogą, znasz taką firmę?

    wlasnie ubolewam, ze nie. W firmie mamy sporo aut i okresowo szczegolnie jak
    przychodzi zima conajmniej 2 sa w serwisie z czyjegos OC ;)

    Ostatnio kobiecie na swiatlach sie pomylil pedal hamulca z pedalem gazu i
    ruszyla na czerwonym prosto w tyl jednego z aut. Wpadam do PZU na ogledziny.
    Uszkodzony byl tyl mojego auta i przod (przepchniete auto dotknelo auto z
    przodu). Okazalo sie ze lakier lekko uszkodzony na przednim zderzaku. Kolo w
    PZU do mnie "A Pan jest pewny, ze Pan chce to naprawiac? To zadrapanie to
    takie jakies male"

    Tak czy inaczej auta nie bylo tydzienm co swoje wystalem i wyczekalem to
    moje (choc nie powiem, PZU dziala coraz bardziej sprawnie). I za to nikt nie
    placi.

    Icek

    OS to taka luka u nas chyba w uslugach ;)