  • Data: 2007-12-01 16:09:09
    Temat: Re: Wyplata z OC sprawcy
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > TU mowia, ze zwracaja koszty wynajmu jesli w przypadku prowadzenia
    > dzialalnosci.

    I się nie dziwię, bo tu dowodzenie straty jest oczywiste.

    > Jesli nie ma dzialalnosci to ponosza koszty wynajmu po procesie.

    I to tak samo mnie nie dziwi. Posiadacz pojazdu dowiódł, że musiał wynająć
    samochód zastępczy / jeździć taksówką i otrzymał odszkodowanie. Gdyby TU z
    miejsca akceptowało wynajem samochodu zastępczego łatwo mogło by stać się
    współodpowiedzialnym wyłudzenia ubezpieczeniowego.