  • Data: 2010-02-06 11:53:19
    Temat: Re: Wypadek - obowiązki policjanta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Feb 2010, witek wrote:

    > z jakiego przepisu tak wynika?

    Art.5.3 - i jest to jedyny przepis jaki znam, odnoszący się do
    *pierwszeństwa* wynikłego z sygnałów.
    O ile innego przepisu nie ma, a istnieje w .pl skrzyżowanie
    ze swiatłami i bez znaków ustalających pierwszeństwo, to mi
    wychodzi, że mamy na nim sytuację "autobusu ruszającego
    z przystanku": zielone może i pozwala wjechać, ale nadal
    wjeżdżający po prawej (na czerwonym) miałby pierwszeństwo.

    pzdr, Gotfryd