    From: "castrol" <j...@w...cruso.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Date: Sun, 6 Mar 2005 01:28:37 +0100

    news:d0dh3t$dd2

    > Ja też się dziwię. Bo żądanie zapłaty z góry, za coś co jest płatne
    > miesięcznie nie należy do normalnych rzeczy,

    Zgadza sie, ale czasem wynajmujacy chce wynajac np mieszkanie na dluzszy
    okres i dlatego np wymaga wplaty za kilka miesiecy na przod aby miec pewnosc
    ze lokator nie wyprowadzi sie np. po miesiacu

    Spotykalem sie juz z takimi sytuacjami jak i z jednej jak i z drugiej strony

    szczególnie gdy zamiast
    > umowy najmu kombinuje z umową o użyczenie.
    > Nie wiem kto tu bardziej kombinuje, czy właściciel, czy lokator.

    No ja najchetniej placilbym normalnie co miesiac :) To nie ja postawilem
    warunki lecz wynajmujacy, wiec nierozumiem dlaczego niektorzy posadzaja mnie
    o jakies kombinowanie :)

    > no to albo miałeś pecha do wynajmujących, albo też należysz do tych co
    > chcieli by wynając, biorąc opłatę z góry za cały okres wynajmu ale
    > najlepiej, żeby loaktor nigdy tam nie zamieszkał, bo nie daj boże
    > jeszcze coś zniszczy.

    otoz to :)

    > A i oczywiście nie ma mowy o żadnym meldunku, ani umowie, z rączki do
    > rączki i cisza, bo jeszcze będę musiał podatek od tego zapłacić.

    hehe, przykre to jest ale niestety w wiekszosci wypadkow tak to wlasnie
    wyglada, i wynajmujacy nie chce slyszec nawet o umowie wynajmu, a jak ktos
    za bardzo nalega to po prostu mowi mu sie zeby poszukals sobie jednak innego
    mieszkania

    Pozdrawiam
    Jacek